Ca ardeleni, ne mandrim ca facem lucrurile bine, pe indelete, ardeleneste.

Ca producatori, ne mandrim cu o traditie de peste 83 de ani

in stiinta de a face bauturi.

Scop si valori

Scopul companiei Prodvinalco

Sa crestem valoarea companiei in beneficiul actionarilor nostri, a angajatilor, a partenerilor nostri si a comunitatii din care facem parte. Acest lucru il realizam printr-o strategie clara si consistenta si prin excelenta in management si executie

Valorile companiei Prodvinalco

  • Respectul fata de consumator si comunitate
  • Integritate in tot ceea ce facem (actionam in litera si spiritul legii)
  • Performanta si Competenta
  • Traditia si istoria noastra

War for Growth

Implementarea in companie a strategiei interne WFG (War for Growth), strategie pentru perioada 2011-2016 care va duce la cresterea valorii de piata a companiei in aceasta perioada.

 

Simbolizata, aceasta strategie are forma unui scut care contine un triunghi: acesta are ca baza implemetarea in companie a unei Culturi Organizationale de tip Corporatist (COC -Corporate Organizational Structure), ca si piloni de sustinere: Managementul Schimbarii (CM – Change Management), Focusul pe Distributie (FD – Focus on Distribution) si Lupta impotriva Pietei Negre (BMF – Black Market Fight), iar ca varf Cresterea (G – Growth), atat volumica, cat si a profitului operational EBIDTA.

poza de grup